
@Kas, heb je je klok wel op zomertijd staan?? Ik post een uur eerder hetzelfde antwoord
Staat toch iets wat jullie niet lezen, maar laat maar jongens, al doende leer je... succes (lees sterkteAls je raakvlakken schoon en verfloos zijn, kan het nog aan je naafgat liggen waardoor de velg niet goed tegen de naaf aanligt.nou daar zijn we weer, na een ritje van ca. 30 km begon het weer te trillen, alweer de moeren iets los aan de linkervoorzijde.
nieuw gespoten velgen en banden gekocht....
iemand een idee..??
Staat toch iets wat jullie niet lezen, maar laat maar jongens, al doende leer je... succes (lees sterkte) met ervaringen opdoen...
Daar is meer voor nodig!Boos?Staat toch iets wat jullie niet lezen, maar laat maar jongens, al doende leer je... succes (lees sterkte) met ervaringen opdoen...
Leuk, dat is precies wat @@ zegt!Nee, hij heeft de verkeerde wielmoeren.
De orginele wielmoeren kunnen zeker 3cm draad verwerken, vinden die Kwik-Fitters erg leuk omdat hun doppenset daar niet op pakt![]()
Waarschijnlijk is die ene foute van Dagmar een 116 wielmoer of zelfs een extra korte die bij een Campagnolo velg hoort.
Leuk, dat is precies wat @@ zegt!Nee, hij heeft de verkeerde wielmoeren.
De orginele wielmoeren kunnen zeker 3cm draad verwerken, vinden die Kwik-Fitters erg leuk omdat hun doppenset daar niet op pakt![]()
Waarschijnlijk is die ene foute van Dagmar een 116 wielmoer of zelfs een extra korte die bij een Campagnolo velg hoort.