Qua kleur lijkt ie op een 33 uit 1987 die ik had, en die was 'bianco capodimonte'.O ja de kleur is gebroken wit, iemand een idee wat de benaming hiervoor is ?
dank, bestaan 4 kleurenbenamingen bij Sikkens voor, sticker van mij is weg en kan dus niet de juiste vinden....Qua kleur lijkt ie op een 33 uit 1987 die ik had, en die was 'bianco capodimonte'.O ja de kleur is gebroken wit, iemand een idee wat de benaming hiervoor is ?
bij gas geven zwabert mijn benzinemeter omlaag is hier iets aan de te doen ?, nieuwe vlotter, of huis tuin en keukentipsHallo Sinus,@Jasparon, je moet je onderschrift nog aanpassen!!
ben wel blij met de aankoop, dus dan vergeet je zoiets, Thanks![]()
heb trouwens net nog een ritje gemaakt, en het ALFA-gevoel is weer terug. Zeker met die kuren van de benzinemeter, dat hoort er gewoon bij
Bedankt voor dit verhelderende antwoordHuis, tuin en keukentips:
a) koop een huis met grote garage
b) maak van je tuin een mooie oprit
c) zorg voor een goede kok in je keuken.
Heb dit ook gebruikt bij de 164, ging idd ietje rustiger lopen (dacht ikheeft er overigens iemand ervaring met zogenaamde Fuel System Cleaner - Injectiesysteemreiniger ?, zag dat Wynns zoiets had
Dit "probleem" heeft elke 75 en 33 geloof ik. Dus een nieuwe zal hetzelfde doen denk ik. Ik ga er altijd rustiger van rijden, proberen het lampje niet te laten brandenMaar goed, ik zoek dus gewone oplossingen , zo,n nieuwe vlotter kost 40 euro (of is het dan ook niet in orde ?)