elio
Guru
Guru

Re: RE: Stabi plaatsen België 75 (keuring)?

ma mar 16, 2009 19:36

Ik denk dat ze op de keuring er niets van zien. In mijn ogen zijn de zgn keurmeesters gewoon de slechtste garagisten en hebben de ballen verstand van auto's (misschien een paar uitzonderingen) maar pas op ze werken precies vlgs de boekjes (behalve als je een autoliefhebber treft)
Slik je woorden even in wil je! Niet meer als normaal dat we volgens de boekjes werken dat is de bedoeling nu éénmaal. En onze kennis is dan ook vooral gericht op wetgeving, en controleren.
Je zou is een dagje mee moeten lopen en zien wat wij zien, veel auto's komen dan net van een officiele garagist...

Wat betreft aanpassingen aan voertuigen verloopt het allemaal stroef. Omdat er vanuit word gegaan dat niets mag veranderd worden en dat daarop enkele uitzonderingen zijn(niet andersom).
In welk keuringsstation werk je? Altijd handig om naar een station te gaan waar een alfaliefhebber zit. Kwestie van geen tuningsupplement te moeten betalen voor een standaardvelg, en zo 8)
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

Performa
Guru
Guru

RE: Stabi plaatsen België 75 (keuring)?

di mar 17, 2009 11:59

Als je goed tussen de lijntjes leest heb ik dat al eens gezegd.
Spreekt voor zich dat je je geen illussies moet voorhouden dat ik nooit rode kaarten aan alfa's uitdeel. Mss zelfs integendeel ...
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

Terug naar “Algemene Technische vragen”