Ik denk dat ze op de keuring er niets van zien. In mijn ogen zijn de zgn keurmeesters gewoon de slechtste garagisten en hebben de ballen verstand van auto's (misschien een paar uitzonderingen) maar pas op ze werken precies vlgs de boekjes (behalve als je een autoliefhebber treft)
Slik je woorden even in wil je! Niet meer als normaal dat we volgens de boekjes werken dat is de bedoeling nu éénmaal. En onze kennis is dan ook vooral gericht op wetgeving, en controleren.
Je zou is een dagje mee moeten lopen en zien wat wij zien, veel auto's komen dan net van een officiele garagist...
Wat betreft aanpassingen aan voertuigen verloopt het allemaal stroef. Omdat er vanuit word gegaan dat
niets mag veranderd worden en dat daarop
enkele uitzonderingen zijn(niet andersom).
In welk keuringsstation werk je? Altijd handig om naar een station te gaan waar een alfaliefhebber zit. Kwestie van geen tuningsupplement te moeten betalen voor een standaardvelg, en zo

166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13