@ Luc (moet nog steeds de spoiler monteren !)
Als ik dus het spruitstuk + cat van de sw op de sedan zet, dan past de demper van de sedan er nog steeds op, zie ik dat goed? Hbase.nl geeft de volgende tekeningen:
SW
Sedan
Verder zal ik eens een tipje van de sluier lichten:
Ik heb de SW van mijn oom kunnen overnemen voor een heeeel vriendelijk prijsje. Er zit een radiator van 1,5 jaar oud in en ruilstuurhuis van ook 1,5 jaar oud. Verder zijn 2,5 jaar geleden alle synchro's vervangen van de bak. Als klap de vuurpijl zitten er 4 funkel nagel neue 15" Ronals onder, zonder enige vorm van schade en kaarsrecht

Al deze onderdelen gaan dus richting mijn daily driver, en het wisselen van de motor moet nog gaan blijken door de kleppenlektest die we bij beide motoren gaan doen. Maar de kat van de Sw is gaar, dus daar moet sowieso iets voor in de plek komen. Ik heb de tekeningen allemaal bekeken maar ik kan nergens de maten vinden van de cat's, dempers, dus ik weet niet zo goed wat nu wel past en wat niet....waar ik nu wel uit ben is dat je het spruitstuk+cat moet vervangen(

Luc), maar hoe het dan met de demper zit
@Allessandro: Interesse dan? Ik zal eerlijk over de staat van wagen zijn, en het wordt sowieso een amice-prijs voor een forum'er!
Ben ook bezig met de restauratie van QV-veerpoten, dus dat moet een heerlijke zomer (SS) worden!! nu al zin in!
groet,
steven