Nu we toch over ontsteking bezig zijn: ik heb de mijne 360 ° later gezet,welke gevolgen gaat dit nou hebben![]()
die staat toch compleet fout nu ?![]()
![]()
![]()
![]()

Bij 360 krukasgraden staat ie ECHT fout. (viertakt motor he....)
Nu we toch over ontsteking bezig zijn: ik heb de mijne 360 ° later gezet,welke gevolgen gaat dit nou hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Maar....ik heb SCHIJFremmenIk zou eerst maar eens nieuwe schoenen kopen.
Diesel mag je altijd tanken, met of zonder plaatje, maar dan moet je wel eerst de bougie's vervangen voor gloei bougies (die warmen namelijk de cilinderruimte voor je op)
maar nou een zeer belangrijke vraag: bij de Halfords verkopen ze typeplaatjes met "diesel" op....ik zou zo ééntje op m'n Bertone willen kleven om aldus diesel te kunnen tanken en goedkoper te kunnen rijden....maar ik vind 't niet mooi. als ik nou dat "diesel" plaatje gewoon in de kofferbak leg, mag ik dan ook diesel tanken ? of kan het alleen wanneer het zichtbaar op de wagen kleeft
En vooral onmogelijk -86.86 graden KelvinHet lijkt mij vooral heeeeel koud, -360 graden.Nu we toch over ontsteking bezig zijn: ik heb de mijne 360 ° later gezet,welke gevolgen gaat dit nou hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij was er bij de bijrijderskant geen schrammetje pijn, de bouten gaan weer soepel na te zijn ingevet.Gaat denk ik om je achterste bouten ofniet? Die gaan helemaal door de bodem heen, dus via de onderkant (bovenkant ook natuurlijk) eens heel erg goed in de wd40 knallen en een nachtje laten soppen. Weet niet of je dit al gedaan hebt maar dit kan eventueel schelen.