Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Moeilijk? zo'n voorscherm vervangen van een 33?

do jan 26, 2006 17:48

Bij mij in de buurt zijn ze het wel gewend..
Ik sta volgens mij bekend als die jongen die altijd met zijn auto bezig is :lol:

Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jun 03, 2007 17:25

Hahaha gasten jullie moeten de buurt gewoon beter uitzoeken... ik heb een paar Italiaanse buren en die vinden het schitterend dat ik nu een alfa heb i.p.v. een standaard golfie ofzo. Ze zullen eraan moeten geloven... ik zal ze binnenkort weer ff op de proef stellen als ik spatbord en deur ga vervangen :)

MightyMarcel

Re: RE: Moeilijk? zo'n voorscherm vervangen van een 33?

zo jun 03, 2007 17:45

Ik sta volgens mij bekend als die jongen die altijd met zijn auto bezig is :lol:
haha, da's toch leuk ?

Speeder

zo jun 03, 2007 23:06

Jij ook al :D Soms is het wel lastig om hetzelfde verhaal 10x uit te leggen aan iedereen die dan toevallig weer langs loopt met de hond..;)

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

wo jun 06, 2007 13:51

De kleine dingetjes doe ik ook gewoon op straat. En juist vaak die kleine dingetjes gaan regelmatig verassend k*t. Dan loop je weer wat te g*dverren en een chagrijnig smoelwerk....nou echt niemand die dan nog durft te komen klagen dat je loopt te sleutelen hoor .

:jumping:

Ook de politie op scooter een keer langsgeweest en die heb ik dus ook gewoon weer weggestuurd (nee ik ben niet met olie bezig en mors ook geen andere vloeistoffen) :mrgreen:
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

wo jun 06, 2007 17:47

De kleine dingetjes doe ik ook gewoon op straat. En juist vaak die kleine dingetjes gaan regelmatig verassend k*t. Dan loop je weer wat te g*dverren en een chagrijnig smoelwerk....nou echt niemand die dan nog durft te komen klagen dat je loopt te sleutelen hoor .

:jumping:

Ook de politie op scooter een keer langsgeweest en die heb ik dus ook gewoon weer weggestuurd (nee ik ben niet met olie bezig en mors ook geen andere vloeistoffen) :mrgreen:
hahaha dat klinkt heel bekend.

mijn moeder levert ook meestal nog commentaar dat ze mij binnen hoord vloeken als iets tegenzit :lol:
heb oook een behoorlijke vocabulair 8)

wat betreft buurt :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
na al dit zijn ze heel wat gewend :)

Terug naar “Algemene Technische vragen”