daar heb je het volgende voor:En dan straks na het poedercoaten weer die poedercoating van dat zelfde stukje af halen omdat de nieuwe bus anders niet past....

daar heb je het volgende voor:En dan straks na het poedercoaten weer die poedercoating van dat zelfde stukje af halen omdat de nieuwe bus anders niet past....
Ah! Hitte- en gritstraalbestendig papier....daar heb je het volgende voor:En dan straks na het poedercoaten weer die poedercoating van dat zelfde stukje af halen omdat de nieuwe bus anders niet past....
Maar wacht eens even. 'Botjes' voor een 75 (of Giulietta/andere 116) zijn toch niet kant-en-klaar te koop? Of heb ik daar altijd overheen gekeken en voor de kat zijn viool met die losse bussen zitten rommelen?
Heb je dat nu op het dak zitten doen?
Maar wacht eens even. 'Botjes' voor een 75 (of Giulietta/andere 116) zijn toch niet kant-en-klaar te koop? Of heb ik daar altijd overheen gekeken en voor de kat zijn viool met die losse bussen zitten rommelen?
Wat bedoel je Yuri?
Er kunnen toch gewoon powerflex "rubbers" in? Waarom zou je die botjes willen vervangen?
PerformatekMaar wacht eens even. 'Botjes' voor een 75 (of Giulietta/andere 116) zijn toch niet kant-en-klaar te koop? Of heb ik daar altijd overheen gekeken en voor de kat zijn viool met die losse bussen zitten rommelen?
Wat bedoel je Yuri?
Er kunnen toch gewoon powerflex "rubbers" in? Waarom zou je die botjes willen vervangen?
Bestaan er powerflex rubbers voor dan?
IK heb al eerder er naar gezocht maar heb uiteindelijk zelf nylon bussen gemaakt.
gr Jan
Ik heb ook overal gekeken maar kwam ze alleen bij prinsbredevoort tegen. Voor de rest kan je ze wel krijgen " tweedehands" maar dan moet je ze nog van de stabi afslopenMaar wacht eens even. 'Botjes' voor een 75 (of Giulietta/andere 116) zijn toch niet kant-en-klaar te koop? Of heb ik daar altijd overheen gekeken en voor de kat zijn viool met die losse bussen zitten rommelen?
Zou je denken heHeb je dat nu op het dak zitten doen?
Mijn poedercoater heeft er gelukkig al rekening mee gehoudenDe plaatselijke poedercoatagrariër annex gritstraler houdt het graag in eigen hand... mikt vettige meuk ook eerst in de oven alvorens te stralen en daarna te coaten...
Ik heb geen tijd om daar te gaan staan wachten op het juiste moment om een plakbandje aan te leggen... maar dat kan natuurlijk voor een ieder ander weer anders zijn... en niet elke poedercoater zal (willen) stralen etc.
Nee hoor.Wat is nou de beste oplossing hiervoor? Ik zit al dagen internet af te struinen wat ik wil en wat het beste is..
Zover ik weet heb ik de volgende opties:
*PU - Moet rot werk wezen om ze erin te zetten?
En merk je veel verschil mbt origineel ?Nee hoor.Wat is nou de beste oplossing hiervoor? Ik zit al dagen internet af te struinen wat ik wil en wat het beste is..
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven, ik heb ze gekocht omdat ik idd geen rubber kon vinden.En merk je veel verschil mbt origineel ?Nee hoor.Wat is nou de beste oplossing hiervoor? Ik zit al dagen internet af te struinen wat ik wil en wat het beste is..