@maarten, ga je ruiken! Lekker hoor die V6 luchten...

Je bedoelt links en rechts? Ik heb ook wel eens horen roepen dat er voor spiders langere of kortere zouden zijn? Waarom en hoe zijn ze verschillend? (2000 en de rest dus...)Ja - er zijn twee verschillende.
2000 en de rest. Er is dan ook verschil in de voetplaten, trouwens. De gaten zijn dan diametraal gespiegeld, als ik het goed heb.
Er zijn van 58mm en 62mm.Je bedoelt links en rechts? Ik heb ook wel eens horen roepen dat er voor spiders langere of kortere zouden zijn? Waarom en hoe zijn ze verschillend? (2000 en de rest dus...)Ja - er zijn twee verschillende.
2000 en de rest. Er is dan ook verschil in de voetplaten, trouwens. De gaten zijn dan diametraal gespiegeld, als ik het goed heb.
Dus bij belasting staat je carterpan weer scheef....bij belasting staan ze recht
volgens is mij is een steun niet de juiste steun ?Nu ik lees over die verschillen...zoals eerder gepost ligt de mijne dus scheef in breedterichting (carter hangt niet recht) kan dit te maken met het feit dat er een Alfettablok 2.0 in zit ?
heb geen zin om steunen te vervagen en nog steeds zelfde probleem te hebben
Nee Barend maar twee hoor.....Er is een linkse en een rechtse verder alle typen gelijk. Aande carbzijde zit de korte met een gat voor de carsteunbout. Uitlaat is dus de lange.
Een alfetta/giulietta blok in een 105 moet gewoon de 105 motorsteunen hebben.
Ook niet rechter Dré?dan stroomt de benzine je carb in ipv eruit...
Onder belasting staat i niet recht, want dan staat je carter idd scheef...