Heb het zien gebeuren....nee niet bij mijn auto

We zijn inmiddels gescheiden!!Zuur, gelukkig valt de schade mee. Geen goede beurt bij de vrouw...
Gelukkig attendeerde iemand mij erop toen ik mijn nieuw gemoffelde Ronals op moment aan het zetten was.
Been there, done that... Op een Iveco TurboDaily van een groot autoverhuurbedrijf was men vergeten de achterewielen na te trekken, en dubbellucht loopt heel snel los dan. Best interessant als dat gebeurt...ach.....bij mijn bedrijfswagen liep er niet 1 maar 2 wielen vanaf :
Als je raakvlakken schoon en verfloos zijn, kan het nog aan je naafgat liggen waardoor de velg niet goed tegen de naaf aanligt.nou daar zijn we weer, na een ritje van ca. 30 km begon het weer te trillen, alweer de moeren iets los aan de linkervoorzijde.
nieuw gespoten velgen en banden gekocht....
iemand een idee..??
Trek je ze na met een momentsleutel? Teveel lak in het naafgat waardoor je de moeren niet ver genoeg kan vastdraaien. Met een momentsleutel vastzetten tot de klik.nou daar zijn we weer, na een ritje van ca. 30 km begon het weer te trillen, alweer de moeren iets los aan de linkervoorzijde.
nieuw gespoten velgen en banden gekocht....
iemand een idee..??