Kwestie van doorzetten

Soms wint toch echt het moertje hoor...Dus wel....Moertje krijg je echt niet los met een doppensetje...![]()
Hoorde laatst van iemand dat je spul door de motorolie kan doen om ouwe keerringen weer soepel te maken.
De man die mij dat vertelde had een lekkende krukaskeerring in zijn Mercedes, en rijdt nu alweer 3 jaar zonder te lekken!
Ik zou het zelf ook niet door de dure 10w60 van de 75 heen gooien.....Hoorde laatst van iemand dat je spul door de motorolie kan doen om ouwe keerringen weer soepel te maken.
De man die mij dat vertelde had een lekkende krukaskeerring in zijn Mercedes, en rijdt nu alweer 3 jaar zonder te lekken!
Alfa's zijn geen Mercedessen!
Lapmiddelen nooit aan beginnen!
Gewoon een goede reparatie is de beste remedie!
gr Jan
Er zijn vele van die lapmiddelen in de loop van de tijd op de markt gebracht en weer verdwenen!Ik zou het zelf ook niet door de dure 10w60 van de 75 heen gooien.....Hoorde laatst van iemand dat je spul door de motorolie kan doen om ouwe keerringen weer soepel te maken.
Alfa's zijn geen Mercedessen!
Lapmiddelen nooit aan beginnen!
Gewoon een goede reparatie is de beste remedie!
gr Jan
Maar hoorde dit toevallig gisteren, had er nog nooit van gehoord.
ok, het omslaan van het broglipje hielp ook.