Maar bouwjaar 69 zou dan toch niet kloppen?
Ik wacht maar eens af en zal hem zodra ik meer weet uit Italie aanpassen naar het type en bouwjaar, hopelijk heeft ie geen jaartje Sabbatical....
Is een leerzame discussie geweest!
Unificato is inderdaad de laatste 'stuiptrekking' vanaf half '74 (geintroduceerd juli 1974 gelijk met de Nuova Super). Grotendeels gelijk aan 2 liter, incl. dashbord en stoelen met hoofdsteunen. Echter geen rozetten op de bumpers en nog kleine achterlichten. Nog wat kleine detailverschillen (zwarte ruitenwissers, handremhevel, achteruitrijlicht onder de bumper zoals de oudere bertones, geen typeaanduiding op dashbord enz.)nee Jack, geen unificato... verkeerde dash en bouwjaar .... unificato is meen ik alleen 75 en 76 (overloop einde 1974 misschien al..?)
Mijn chassisnummer eindigt op 004002. Is een 1300 Unificato uit mei '75.Het is wachten op Italie.
Chassisnummer begint idd met 105.30 en dan nog wat nullen en een cijfer in de 4000 serie
Groet
Ruud
Hé, dat wist ik dan weer niet, maar klopt inderdaad wel. Bij mij staat er: AR10530*0004002dan zit er wel een verkeerd dashboard in......
Overigens is meen ik bij unificato`s het typenummer als voorloopnummer voor het chassisnummer ook ingeslagen, bij een 1969 is het alleen *AR nummer*.