heb wel wat ideetjes van de racers onder ons, oa van serge schors.
klopt, bodem scheurde gewoon compleet uit elkaar (maar moet ook wel zeggen dat ik altijd volle bak knalde en reed ook veel km's op de weg, maar feit blijft dat een te strakke ophanging bij een 33 op straat niet heel lekker is voor je koets)ja, maar alfaQV75 had volgens mij gezegd dat het staal bij hem doorscheurde![]()
heb wel wat ideetjes van de racers onder ons, oa van serge schors.
Euh? Dat lijkt me echt niet de methode of je moet levensmoe zijn. Als je al iets ronds een kleinere diameter wilt geven, zou ik toch tenminste een draaibank gebruiken....Hoe dat elegant op te lossen zou ik niet weten anders dan met de haakse slijper (mijn favoriete gereedschap) zo nauwkeurig mogelijk de zuigerstang een mm te reduceren over een afstand van 4 cm ofzo.
yea! plezier bert!volgens mij heb ik hier net een paar 4gats topmounts gevonden die bij jouw dempers horen. kan geen foto plaatsen vanaf mobieltje wordt vanavond. ik sta nu op het punt een 1e proefrit te maken.
heu, lees dit nu pas, maar wat is het probleem? Koni's te kort?? A: heb je wel de juiste B: heb je wel je veerpoot ingekort zoals de beschrijving aangeeft?goeie tip bert!
Probleem met de 4 gats topmount is dat mijn koni's te kort zijn dus die steken niet helemaal door...
Er moet dus wel wat alternatiefs komen
heb wel eens zoiets op een 33 gezien: http://www.balancemotorsport.co.uk/imag ... 196_TH.jpgIk had een foto gemaakt van die topmounts maar bij het overzetten naar PC ging iets fout met knippen en plakken ne nu zijn ze weg. Maar het zijn er uit de ex 33 van mijn broer en 4 gats met rubber, alleen zit er geen bus gevulcaniseerd in het rubber maar onderin zit een kogellager(tje) van ongeveer 1 cm dik, waar je de zuigerstang doorheen moet schroeven. Ongetwijfeld zijn er hier 33 rijders die die kennen. Ik verwacht niet dat mijn broer ze nog nodig heeft maar ik zal het ´m morgen vragen als jij ze wil hebben tegen verzendkosten plus inpak en naar postagentschap lopen kosten tesamen 10 euro.