Plaatje?
Je hoeft eigenlijk maar naar een paar dingen te kijken bij deze kabelboom.
- computerstekker op de computer. De rest van de stekkers en aansluitingen bij de computer zijn niet belangrijk.
- BDP sensor. zit naast de krukaspoelie. Komt een 3 polige zwarte stekker op met een dikke stugge kabel, afgeschermde kabel.
- tempsensor. Zit op het thermostaathuis boven de krukaspoelie. Blauwe 2 polige stekker.
- Luchtweger. 5(?) polige zwarte stekker.
- Stationair regelklep. zit tegen de luchtkamer van het inlaatspruitstuk. 2 polige stekker.
- Gaskleppositieschakelaar. op de gasklep. 3 polige stekker.
- Lambdasonde. 2 stekkers waarvan 1 rare groene en een 2 polige zwarte.
Verder zitten er nog wat andere dingen in de kabelboom.
- stekker voor het tankontluchtingssysteem. 2 polig. kan afgekoppeld blijven.
- draden voor de bobine. Wit voor het signaal vanaf de ecu. komt aan de - kant van de bobine. + komt volgens mij via groen-zwart. Er loopt nog een witte draad richting dashboard voor de toerenteller.
- 2 relais, een hoofd en een pomprelais. zitten geheel ind e kabelboom verwerkt. Komt een dikke roze draad vandaan die naar de pomp hoort te gaan.
- massapunten. paar gebundelde zwarte draden met ogen eraan. Zitten origineel met een imbusboutje achterop de cilinderkop bevestigd als massapunt.
- aircoaansturing. ergens blijven er nog een stel draden over voor de airco. Hoeven niet aangesloten te worden.
Hopelijk kun je hier iets mee....

In principe kun je de motorkabelboom op de motor hangen, alle stekkers erop klikken en 2 draden aansluiten en dan moet hij kunnen lopen.... enkel de brandstofpomp en de geschakelde + ( de groen-zwarte van de bobine) zijn genoeg.

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.