maar het sportieve is ver te zoeken met een 155
Je andere wagen is zeker een 850 T5-R of misschien wel een 460 Turbo.....
want het stuur is nog doder dan bij een volvo
Het heeft er meer de schijn van dat je een 155 gekocht hebt waar het nodige aan mankeert.
Een 155 is een heel strak en direct sturende wagen, zo maken ze het vandaag de dag niet meer.
Dit lijken mij zaken welke je als monteur zijnde toch zou moeten kunnen herkennen

Dat je er misschien in verhapt omdat je een vreemd merk niet goed ingeschat hebt, kan gebeuren... tuff cookies
Voordat je de auto gekocht hebt, heb je je toen verdiept of informatie ingewonen over de 155
Ik heb recent ook weer een andere 155 gekocht, mijn zoveelste, maar weet het kaf toch echt wel van het koren te onderschijden.
Sommige heb ik binnen de kilometer proefrit al weer terug gebracht omdat deze zo gevaarlijk was en zo veel aan mankeerde of de proefrit nog niet eens begonnen omdat bij het starten al duidelijk was hoe de conditie van de betreffende 155 was.
Ik vind het vooral jammer dat het niet lijkt te zijn waar je op gehoopt had en de negatieve kant vooral de boventoon krijgt.
Elk merk heeft zijn specifieke problemen, daar is Alfa echt geen uitzondering op

Alfa is misschien zelfs wel uniek in de verscheidenheid in problemen verdeeld over alle geleverde types
Succes met de reparatie of toch maar een speurtocht naar een andere Volvo
Groetjes,
Marc