Geen ervaring, wel deskundig op schade gebied...
Dan zijn ze dus theoretisch iig verantwoordelijk.. Wanneer ze er niet aan gezeten hebben dan hebben ze niet volgens "het boekje" gehandeld, en zouden ze het niet losgehaald hebben, en opnieuw geborgd. Anders hebben ze volgens het boekje gehandeld en zouden ze het opnieuw geborgd moeten hebben...
in beide gevallen dus fout mi...
Dit is de dus redenatie: het verkeerslicht is niet groen DUS het is rood?? Nee dan kan ook Oranje nog een kleur zijn..
Wanneer ze er niet aan gezeten hebben en een plausibele verklaring hebben omdat niet te doen, dan zijn we klaar en heb je niks... stel dat de fabriek zegt dat je het wiel los moet halen om de remvoeringen te controleren, maar sommige velgen hebben een dusdanige doorkijk dat je zonder demontage kan inspecteren... ben je dan fout en schulidig als je het wiel niet loshaalt?
Als er een goede, technisch verantwoorde reden is, dan hoef je niet per se volgens het boekje te werken. Er staat vast ergens in het werkplaatshandboek dat er geen rechten aan ontleent kunnen worden.
Ik denk dat je je mag en kan beroepen op wat je mag verwachten als klant van een professionele reparateur. Niet meer en niet minder. De riem is er te vroeg afgelopen... pas daarna hebben er andere lees derden aan gewerkt. Hun werk staat niet ter discussie, het aflopen van de riem na 4000 km wel... en de gevolg schade. MAG je als klant verwachten dat je zonder onderhoud en controles weer 50-60000km met een riem kan doen?? Ik dacht het wel want 1000-den mensen doen dat dagelijks....