ben bang dat je niet goed gekeken hebt... zijn hetzelfde als van een normale 2.5/3.0 24v...In eper zag ik trouwens dat de drijftsangen van een 3,2 anders zijn, langer of korter dan die van een 2,5/3,0 ?
Toch wel goed gekeken nummer voor 3,2 gta 156/147, GT , 166 en gtv zijn het zelfde, maar anders dan die van 2,5 /3,0 24vben bang dat je niet goed gekeken hebt... zijn hetzelfde als van een normale 2.5/3.0 24v...In eper zag ik trouwens dat de drijftsangen van een 3,2 anders zijn, langer of korter dan die van een 2,5/3,0 ?
Hm wellicht es iets aan geheugentraining moeten gaan doen...1.6 ts boring x slag 82,0 x 75,7 mm
1.8 ts boring x slag 82,0 x 82,7 mm
2.0 ts boring x slag 83,0 x 91,0 mm
2.5 V6 boring x slag 88,0 x 68,3 mm
3.0 V6 boring x slag 93,0 x 72.6 mm
3.2 V6 boring x slag 93,0 x 78,0 mm
heeft te maken met het niet aanwezig zijn van 1 van de oliesproeiertjes in de gta drijfstangToch wel goed gekeken nummer voor 3,2 gta 156/147, GT , 166 en gtv zijn het zelfde, maar anders dan die van 2,5 /3,0 24vben bang dat je niet goed gekeken hebt... zijn hetzelfde als van een normale 2.5/3.0 24v...In eper zag ik trouwens dat de drijftsangen van een 3,2 anders zijn, langer of korter dan die van een 2,5/3,0 ?
Kan ook alleen anders uitgevoerd zijn, maar wel even lang, geen idee?
2,5 en 3,0 60662848 10105/15 DRIJFSTANG 103,69
3,2 60664315 10105/20 DRIJFSTANG COMPL 90,06