En dan kopieer ik mijn post maar weer even. De persoon die alleen 3 en 4 heeft raad ik aan de rubberen bus (11) te vervangen. Als die verpulverd rot of afwezig is, kan ik me jou problemen voorstellen. Excuses aan de TS voor de verlate reactie.
Over de borgclip die je na aankoop moet vervangen:
Ik heb rubberen bus (11) vervangen en borgclip (6) vervangen. Die borg clip kan ik iedereen aanraden omdat als ie weggeroest is je niet meer kan schakelen. Met de nieuwe rubberenbus schakeld ie een stuk strakker. Kosten lagen onder de twee euro.
Rubberen bus Tuynder artikel nummer : 60524873
Borgclip Tuynder artikel nummer: 11064074
Binnen koppeling (10) behoor je geen speling te hebben, dit kan je bereiken met extra (ook rubberen ringen)
Heb ik zelf al twee keer vervangen. 1 keer stond ik op Schiphol in zijn 5 en 1 keer bij de rijschool in zijn 1. Je kan dan echt roeren cq rondjes draaien met de pook. Ik heb 2 reserveclips in mijn auto liggen. mocht u zonder deze clip stil staan en u ziet mij rijden? Steek u duim om hoog terwijl u met uw andere hand uzelf hard in het gezicht slaat. Dan fix ik het wel even. Borgclip zit namelijk op de sleutel ring van mijn bella.