Gezien de locatie van de hrc en uitlaat bij staande pedalen en gezien Dre z'n opmerking zou ik dat mogelijkerwijs v/v door: gewoon doen.
Spullen hiervoor zijn te krijgen bij de diverse autosporttoeleveranciers. Band om je uitaat met omwikkelen. En je heb ook een soort vezeldoek dat aan een kant met alufolie is beplakt. Dat zou je aan de buitenkant tegen de beschermkap van de hrc kunnen plakken.
(hrc bij staande pedalen heeft toch een beschermkap of is dat alleen bij de koppeling?)
Vwb remblokken, kijk eerst eens hoe het gaat met de eerste genoemde maatregelen maar mochten je remblokken toch aan vervanging toe zijn zou ik er gelijk ferrod0 2500 of een dergelijk soort blok op zetten.
Als je merk/type remblok wisselt zou ik preventief ook de schijven laten afdraaien. Kost geen vermogen. Sommige soorten remblokken zijn niet compatibel. Toen ik de eerste keer ferrodo 2500 op m'n 75V6 zette remde hij voor geen meter meer agv remstof van vorige blokken dat nog op/in de schijven zat. Schijven laten afdraaien en probleem opgelost. Daarna nooit meerlast gehad van dit probleem, maar denk toch goed om te weten.
Heb trouwens nog even m'n voorraad remvloeistof gechecked in daat staat inderdaad DOT 5.1 op.
Mzzl,
DJ