Even uppen.
Het probleem is nog niet opgelost.
Koelwatersensor is goed, signaal komt ook bij de computer aan. Temperatuursensor van de inlaatlucht is ook goed. Ik heb een andere extra luchtschuif geplaatst, echter er is niks verbeterd.
Nu heb ik de bedrading van de extra luchtschuif niet getest. Dus kan ook een probleem opleveren. In dat ding zit een verwarmingselement. Dat ding krijgt spanning van het brandstofpomp relais, dat betekend dus dat er constant 12V op staat. Is het dan zo dat het verwarmingselement, dat ding verwarmt zodat het gat langzaam sluit?? Dus als de motor nog koud is is het gat open en doordat het verwarmingselement steeds warmer wordt dat het gat langzaam dicht gaat.
Daarnaast ben ik even in het electrisch schema aan het kijken en volgens het plaatje moet er ook nog een stationairomloopluchtschuif aanwezig zijn. Zitten twee draadjes op aangelsoten. Het staat bij het plaatje van LE3 jetronic. Maar klopt dit wel? Het stationair toerental wordt toch geregeld door een stelschroef??
Ook heb ik aan de rechterkant nog een stekkertje losliggen met een zwart/groene en een zwarte draad zo uit het hoofd, dit heeft nooit aangesloten gezeten zolang als ik de auto heb. Je komt het tegen in de buurt van de 2 polige sensor van het koelwater. (Het is niet de stekker voor de extra luchtschuif dat is een ander)
Weet iemand of dit wel ergens aangesloten hoort te zijn????