EGR = Exhaust Gas Recirculation. In het Engels.Ik praat in engelse termen.
Joh wijs me eens tien sloop75 ts-en aan dan...??75 TS blokjes zijn nog in overvloed te krijgen als je de adressen weet, zo duur zijn ze ook niet. De hoeveelheid 75s met rotte koets die op dit moment gesloopt worden is best groot, plaats een advertentie bij "gezocht" en je krijgt er gegarandeerd meerdere goede aangeboden.........
Nee, nee, nee wat hij echt wil horen is dit: 75 blok reviseren en 155 kop er op pas maken, webers er op en met de lente 2008 bent je een gelukkig man!Je stelt een vraag...wacht op het antwoordt wat je wilt horen.. loopt naar je wederhelft en zegt: kijk ze zeggen dat ik moet reviseren!!
En je hebt een legitieme reden om te gaan reviseren!!!![]()
![]()
Hoort dit topic niet in het cafe thuis
Dan moet je injectie nemen met zo'n volledig programmeerbare computer, ben je tot lente 2010 bezig met je hobby...Een ding ben ik met je eens:Na de 75 is het slechter geworden. Heb ook een 155 2.0 TS. gehad.Superfijn blok,maar de rest was m.i.goedkope FIAT prut....(sorry liefhebbers).Echter Webers op een TS. blok??......IK vrees dat ik dan in de lente van 2008 nog aan het afstellen ben!