er is ook nog een 004 ECU versie en aangezien jij een '94 hebt denk ik dat je de 004 versie hebt. Dat is dus de ECU versie zonder emissieblokje in de kabelboom.
vwb de injectoren: de mijne zijn ook geel en hebben het volgende serienummer:
270 (bovense nummer op de injector)
3290 150 702 (vervolg nummer)
de 3290 kan ik niet heel goed lezen dus die onder voorbehoud. De cijfers 150 702 zijn wel goed.
Ik meet op mijn injectoren een weerstandswaarde van 15,9 Ohm dus dat is goed iig.
Jij meet dus 4,2 Ohm op de pootjes en dat lijkt mij dan niet meer een goede injector, of een verkeerde injector. Ik weet niet wat het effect op de motor is van een injector(en) met een te lage weerstandswaarde, maar wellicht dat jouw probleem hiermee samenhangt?? Ik blijf het namelijk wel vreemd vinden dat de motor weer goed gaat lopen op het moment dat die op bedrijfstemperatuur is, terwijl ook dan de weerstandswaarde van de injectoren hetzelfde zijn......
Misschien dat Dre hier meer over kan vertellen???