Dat zwarte plaatje erop heb ik op mijn spanners nooit gezien. Er staat ook 24v op, dus ik denk dat het niet de goede is. Het juiste nummer is 60588421.
---
Eric
precies! goedkoop èn goed.weer een "Oliespanner" op gezet, echter met een dicht gemaakte olietoevoer.
groeten vincent
Ik had ook de goedde (dus 12v) heb er zo'n 1000 km mee gereden en met koppen natrekken en lager in de aandrijfas vervangen de motor iets teruggedraaid, dan gaat de spanner terug en gaat de distributie van tijd.
dus met normaal rijden geen probleem, spin je en gaat de motor daardoor ff in de "achteruit" kun je kleppen tellen.
risico ga ik niet nemen, vandaar de oude spanner zonder tegendruk van de olie er weer op.
TE KOOP MECHANISHE SPANNER 75V6 12v z.g.a.n.
groet vincent
retourkanaal in blok is normaal gesproken M6 in getapt en kun je dus gewoon met de lichtste locktote borgen/ afdichten. De stift van de olieaanvoer is M8, maar die zzit zo strak in het blok, die hoef je niet eens te borgen (normaal gesproken dan hè.) Het is wèl zaak, dat die stift echt 100% oliedicht gelast is.Ik heb voor de 75 toch maar een nieuwe Gates gehaald... En die ga ik lekker op mijn mechanische spanner zetten. En dan maar duimen.of aftellen...
Ik vermoed trouwens dat mijn spanner niet goed afgeplugt is, daarom lekt hij ook olie.. Welke maat stelboutje zit daar ook al weer? M6 of M8?