misschien dat iemand kan zeggen of dit GOED is ???

Is NIET goed...
Caster: 0,25 moet ongeveer 2 zijn...
Camber 0,0links en 1,08 rechts scheelt een graad!!!!
Maar wat zie je nu gebeuren?
Als je de sporing van het rechter wiel stelt (want dat is het enige wat kan) dan gaat je camber verschrikkelijk mee...
Dat is dus niet "the way to go"
Je wielen staan scheef, rechts heb je veel camber tov links dus je auto duwt naar links.
daarnaast gaat het sturen moeizaam omdat je caster niet goed is.
Remedie:
Uitlijnen met de setting zoals je rijd: iemand achter het stuur of idd met gewichten. Bij een "slappe" straat auto geeft dat idd verschil.
De kwikfitter had iig even kunnen kijken wat het resultaat is als er iemand achter het stuur stapt..
Oplossing:
Vijlen!!! De bovenste gaten van de veerpoot uitvijlen en carrosserieringen eronder lassen, nadat de auto goed is uitgelijnd.
Dit is wel wat meer werk, maar werd destijds redelijk veel toegepast om een 33 goed uitgelijnd te krijgen.
Ik zou dan persoonlijk gaan voor:
2,30 caster
0,5 sporing (totaal)
1,30 camber
Met je sporing kun je dan de slijtage binnenkant band nog wat beinvloedden.
Rij je met standaard maat banden en bandenspanning???