Andretti Molletti

Re: RE: q4 computer zonderchip

do apr 05, 2007 12:33

ff van artc geplukt

(Egbert is geen handelaar hoor)

ik ben er helemaal uitgekomen bij squadra!!!!!!

de comp die ik heb is her te programeren de comp komt uit een delta die voor de rally gebruikt wordt,de comp is voor elk baantype te programeren voor maximaal vermogen dus kan meer vermogen krijgen dan met een squadrachip.
daarom kan ik de auto tot dik over de 7000toeren rijden zelf heb ik de auto op 7500toeren gehad maar hij houd niet op met trekken.
ik heb zelf moeite om het toerental bij te houden in de eerste versnelling met het schakelen,dus ik denk dat er wel wat mee gedaan is.

nu eerst maar een afspraak maken bij squadra.
P.S. sam van lingen wist helemaal niks meer van mijn auto er gek vindt ik.
de comp van mij is geprogrameerd bij aracer is almere maar die kon ik niet bellen omdat dat bedrijf niet meer bestaat.
bij s.v.l. verklaarde ze mij voor gek.
ik heb afgesproken dat we eerst de comp gaan uitlezen,en dan gaat hij me vertellen wat er aan te doen is om de auto beter en sneller te laten lopen.
ze konden de comp ook weer istellen dat er een chip bij kan,maar dat kwam nog wel zij hij.
Zou het dan toch een zogeheten homologatie-computer zijn??
Ach wie ben ik... :roll:

kitaro
Advanced Member
Advanced Member

RE: q4 computer zonderchip

do apr 05, 2007 14:51

Bedankt voor de info martin.

Zo begrijp ik een beetje wat er aan de hand is.
Ik heb hier nog een lancia integrale dvd'tje liggen waar ze zo'n ding aan een laptop hebben gekoppeld waar je keurig terug kunt kijken wat er allemaal gebeurt is.
Er lopen dus vast mensen rond in nederland die zo'n ding eerder gezien hebben.
Maar die moet je in de integrale hoek zoeken.

(Wil niet zeggen dat dit dan dezelfde is, maar als iemand er iets mee kan is het stephan, zoniet dan weet stephan vast wel waar hij terecht moet.)

Terug naar “Algemene Technische vragen”