Ik wil niet beweren dat het bij jouw 33 ook gaat werken, maar het is misschien iets om over na te denken. Klaarblijkelijk zat er een stoter vast. Het spul heet valve lifter concentrate.
Ik hang bij ieder rammeltje bij wijze van spreken uit mijn auto om het te localiseren.
Misschien een bougiekabel die knettert? Maar de injectoren zullen het wel zijn.zal morgen de schroevendraaier eens doen...ik lees op 't oude forum over "frisse turbodiesels"...zo klinkt de mijne ECHT niet.
zoals jij zegt, een muisklik. niet luider dan dat !
Geeft wel meer voldoening om het zelf te doen dan voor veel geld de auto weg te brengen. En vuile handen kunnen wel weer schoon. Het gaat er zelfs in bed wel weer af.hehe, vandaag mijn schokdempers gecontroleerd, maar bleek mijn deu rte zijn die rammelt. 33-tjes zijn misschien wel sleutelkarretjes, maar mijn ene heeft toch al 297.000 KM achter de rug. Draait nog als een zonnetje. Trouwens sleutelen is leuk, ik heb het geld om mijn wagen in een garage te laten onderhouden, maar toch doe ik zelf.
s' Avonds costuum af en versnellingsbak reviseren, i.p.v. naar dat lingo-wijf te zitten kijken op tv.