Wacht even. De TS tank heeft een opvoerpompje in de tank en een drukpomp, en de V6 tank geloof ik niet (daar komt de benzine door de zwaartekracht bij het filter en de drukpomp). Omdat beide pompen in de TS tegelijkertijd moeten werken, zullen deze wel op dezelfde draden aangesloten zijn. En dan heb je nog de draden voor de niveauvlotter. De kleuren weet ik zo even niet allemaal uit het hoofd, maar roze is brandstofpomp. Snappez-vous?
Dank voor je uitleg, maar je ne sais pas of ik het wel snap nu..
Op de vlotter heb ik drie draden (paars, paars/zwart en zwart).
Die gaan in dezelfde stekker als voorheen.
Dus daar is niets mee aan de hand.
Op de filter/pomp combi (liggen nu naast de tank, in de achterbak) gaan inderdaad een roze en zwarte draad.
Ook die gaan in dezelfde stekker als voorheen.
Dan blijft er dus een ongebruikte zwart/roze stekker over.
Maar als ik het goed begrijp is deze door het verschil tussen de TS en de V6 tank nu overbodig.
Right?