Ook weer wat bijgeleerd.Thanks Remco. Eigenlijk eenvoudig dus...
Nou, dat gaat toch al gauw zo twee keer de helft kosten! (incl. BTWnog een leuke dan wat kost een trekhaak met montage voor een 146
Is het nu al 1 April?Vraag 1: mijn voorste remblokken zijn versleten, mijn achterste zijn nog goed: MAG IK KRUISELINGS WISSELEN ?
Vraag 2: Jullie schrijven altijd over de waterpomp van de 33. maar volgens mijn handleiding moet er KOELVLOEISTOF in mijn 33 ? Moet ik m'n waterpomp nou vervangen door een koelvloeistofpomp ?
Vraag 3: Het rode lichtje van m'n koelvloeistof brandt. Hoe groot is de reservetank ?
Vraag 4: ik heb een nieuwe dop op m'n versnellingspook gezet, maar er staat een ander schakelpatroon op. Hoe moet ik nou schakelen ? op de nieuwe of de oude manier ?
Vraag 5: Wat is het nut van een HULPkoppelingscilinder ? Kan die grote dat niet alleen ?
(sorry Dink, kon 't echt niet laten....![]()
![]()
![]()
![]()
)
Nou, dat gaat toch al gauw zo twee keer de helft kosten! (incl. BTWnog een leuke dan wat kost een trekhaak met montage voor een 146)
1: Nee, diagonaal is beter;Vraag 1: mijn voorste remblokken zijn versleten, mijn achterste zijn nog goed: MAG IK KRUISELINGS WISSELEN ?
Vraag 2: Jullie schrijven altijd over de waterpomp van de 33. maar volgens mijn handleiding moet er KOELVLOEISTOF in mijn 33 ? Moet ik m'n waterpomp nou vervangen door een koelvloeistofpomp ?
Vraag 3: Het rode lichtje van m'n koelvloeistof brandt. Hoe groot is de reservetank ?
Vraag 4: ik heb een nieuwe dop op m'n versnellingspook gezet, maar er staat een ander schakelpatroon op. Hoe moet ik nou schakelen ? op de nieuwe of de oude manier ?
Vraag 5: Wat is het nut van een HULPkoppelingscilinder ? Kan die grote dat niet alleen ?
(sorry Dink, kon 't echt niet laten....![]()
![]()
![]()
![]()
)
Dom antwoord maar ik denk deze."jantje tootidd maar kwante te kostda voor eeen 146 wil er namelijk 1
Dat is alleen aan de voorkant dan hè.Ook een domme vraag:
Bij een bertone zit de veer naast de schokdemper.
Is de schokdemper te vervangen terwijl de veer kan blijven zitten en zonder de auto op te krikken?