Hele goede keuze. Heb ze zelf ook en ben er erg tevreden over. Barst van de grip en heel weinig geluid.Vwb banden merk en type overweeg ik Bridgestone RE720.
Met vriendelijke groet
Sud
Hele goede keuze. Heb ze zelf ook en ben er erg tevreden over. Barst van de grip en heel weinig geluid.Vwb banden merk en type overweeg ik Bridgestone RE720.
Prima band; je kunt evt de S-03 overwegen; iets duurder, maar wel wat sportiever (nog stijvere wangen).Hierbij even wat aanvullende info.
Persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van die hele platte bandjes, zeker niet icm 15" en bij een auto die niet is verlaagd. Wielkasten moeten wel een beetje 'gevuld' blijven naar mijn mening.
Verder kies ik liever voor een grotere wielomtrek, omdat ik ook overweeg een versnellingsbak van een Turbo te monteren, ivm de langere eindoverbrenging. Deze versnellingsbak voorzien van nagelnieuwe koppeling en drukgroep heb ik n.l. nog liggen.
Vwb banden merk en type overweeg ik Bridgestone RE720.
Ik zweer bij S03.Prima band; je kunt evt de S-03 overwegen; iets duurder, maar wel wat sportiever (nog stijvere wangen).Hierbij even wat aanvullende info.
Persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van die hele platte bandjes, zeker niet icm 15" en bij een auto die niet is verlaagd. Wielkasten moeten wel een beetje 'gevuld' blijven naar mijn mening.
Verder kies ik liever voor een grotere wielomtrek, omdat ik ook overweeg een versnellingsbak van een Turbo te monteren, ivm de langere eindoverbrenging. Deze versnellingsbak voorzien van nagelnieuwe koppeling en drukgroep heb ik n.l. nog liggen.
Vwb banden merk en type overweeg ik Bridgestone RE720.
mooi of niet, er lekker rijden (comfi) is dat welAfgezien van het feit of het mooi is of niet: 185/65/15, kan dat onder een 75 of krijg ik dan giga tellerafwijkingen?