Ik ken er wel iemand en die is echt handig hierin. Die heeft een dashboard uit een Alfetta GT in een sedan gezet. Het past ook nog. Verzin ze maar.
Ik denk dat het lastig wordt. Hij woont nl in de Ustates Nites of America.Dat zou heel fijn, zou je hem willen vragen of hij hiervoor te porren is?
Vidoerecorder? Zo jaren 80......we hebben vannacht tot 3 uur aan die auto gewerkt : succes![]()
zelfs mijn kapotte computerprocessor gaat het weer doen, en mijn videorecorder
Kom op nou, altijd gezeur met die k*tdingen; ruis, op de speaker gelegd dus kapot, opgegeten door de recorder, groot, onbespeeld duur, etc etcik heb zo'n 500 tapes, gekocht van hotels en videotheken voor een prikkiemooi dat ik dat fiasco van DVD oversla. die vreselijk irritante films van BREIN die je moet afkijken voor je je gehuurde film mag kijken .. regiocodes, krassen in de schijf, en dan ook nog eens het proces van je film configureren zodat hij ondertiteling weergeeft..en om die "extra's" zit ook niemand te springen (regisseur die door de film praat) jammer dat er zo weinig op vdeo uitkomt
nog steeds geen remmen maar alles werkt, alleen slaat de benzinemeter voluit, terwijl er nog geen 5 liter in de tank zit.
de draadjes zitten op de goede plek (volgens de tekening) wat kan de oorzaak zijn?