Nog leuker: je kreeg het bericht van iemand die al 6,5 jaar Mazda rijdt en pasgeleden z'n eerste Alfa heeft gekochtEn het leuke is dat ik bij ons forum nog sneller bericht kreeg waar de benzine pomp zat, dan mijn broer op het Nissan forum.
Opvoerpomp OF benzinepomp (hoge al dan niet lage druk)Nog leuker: je kreeg het bericht van iemand die al 6,5 jaar Mazda rijdt en pasgeleden z'n eerste Alfa heeft gekochtEn het leuke is dat ik bij ons forum nog sneller bericht kreeg waar de benzine pomp zat, dan mijn broer op het Nissan forum.![]()
Wat ik alleen ff niet snap, je broer weet te melden dat de benzinepomp is vervangen, maar dat de auto nog steeds niet aansloeg, en jij zegt vervolgens dat de pomp is vervangen, dus hij rijdt weer![]()
Nissan hep maar 1 pompOpvoerpomp OF benzinepomp (hoge al dan niet lage druk)Nog leuker: je kreeg het bericht van iemand die al 6,5 jaar Mazda rijdt en pasgeleden z'n eerste Alfa heeft gekochtEn het leuke is dat ik bij ons forum nog sneller bericht kreeg waar de benzine pomp zat, dan mijn broer op het Nissan forum.![]()
Wat ik alleen ff niet snap, je broer weet te melden dat de benzinepomp is vervangen, maar dat de auto nog steeds niet aansloeg, en jij zegt vervolgens dat de pomp is vervangen, dus hij rijdt weer![]()
Jah, dat klopt.......Nog leuker: je kreeg het bericht van iemand die al 6,5 jaar Mazda rijdt en pasgeleden z'n eerste Alfa heeft gekochtEn het leuke is dat ik bij ons forum nog sneller bericht kreeg waar de benzine pomp zat, dan mijn broer op het Nissan forum.![]()