Reddevil

Re: RE: distributieriem vervangen...

vr mei 26, 2006 13:53

Nou luitjes...ik hou er niet van, maar ik heb toch besloten om het maar uit te besteden!

het weer leent zich er niet voor :oops: ;)

afijn heb dus besloten om ook de versteller te laten vervangen, en hopelijk gaat ie niet binnen 15 dkm kadoek vanwege de korte stukjes rijden....

in eerste instantie heb ik deze auto voor erbij...maar net als bij de duc...het is een genot om erin te rijden..en die tijd mag wat mij betreft wel even voortduren...vandaar alles maar in 1x goed :D

BTW ik heb iig wel enorme spijt dat ik niet eerder Alfa ben gaan rijden
vervang de aandrijfriem ook tijdig tegen breuk ,zeker bij twin spark motoren, om de 50000 km is geen luxe.....

volgens mij zijn die riemen niet het probleem....maar de span-, rollen deze kunnen het vroegtijdig begeven opdat ze van kunstof zijn :?:
de riemen zouden wel 120.000 meekunnen

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mei 26, 2006 22:12

volgens mij zijn die riemen niet het probleem....maar de span-, rollen deze kunnen het vroegtijdig begeven opdat ze van kunstof zijn :?:
:moon: lekker verstandig, gewoon uitprobberen joh, er zijn je al duizenden voorgegaan. [-(
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Reddevil

RE: distributieriem vervangen...

za mei 27, 2006 09:31

was bijwijze van......ofcourse

alles staat of valt natuurlijk ook met het rijgedrag etc,.

Rens 1.7QV
Guru
Guru

za mei 27, 2006 11:28

Nee dat kunnen die riemen echt niet. [-X

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

Terug naar “Algemene Technische vragen”