Andretti Molletti

RE: Stelschroef achterremmen 75 ---> PANIEK!

do mar 30, 2006 23:58

ik heb nog wel een bruikbare klauw liggen, helaas maar 1 kant...
revisiesetjes evt bij arese hoofddorp kan per post!

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 31, 2006 00:06

Ook maar een oproepje gezet voor 2 gangbare klauwen. De tijdnood is eigenlijk vrij groot, en ik neem liever rustig de tijd om die klauwen te reviseren. Remmen zijn best belangrijk, en haastige spoed...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za apr 01, 2006 15:04

Dit gaat niet goed :evil: De rechterklauw gaat het echt niet redden vrees ik. Er is geen beweging in de zuiger te krijgen, ook niet met zeer, zeer lomp geweld. Als je aan het 7-stelschroefje draait en je let goed op, voel je de schroef ook even 'omhoog'komen en weer dalen, alsof hij in de haakse overbrenging over de tandflanken heen klimt, als het ware.

De linker klauw lijkt het te doen, maar dat zie ik morgen wel weer, nu moet ik er helaas mee ophouden. Als we het morgen met z'n tweeën niet gefikst krijgen, is er officieel paniek.

@ Dré: die klauw die je hebt, is dat toevallig een rechter?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Stelschroef achterremmen 75 ---> PANIEK!

za apr 01, 2006 17:37

Dit gaat niet goed :evil: De rechterklauw gaat het echt niet redden vrees ik. Er is geen beweging in de zuiger te krijgen, ook niet met zeer, zeer lomp geweld. Als je aan het 7-stelschroefje draait en je let goed op, voel je de schroef ook even 'omhoog'komen en weer dalen, alsof hij in de haakse overbrenging over de tandflanken heen klimt, als het ware.

De linker klauw lijkt het te doen, maar dat zie ik morgen wel weer, nu moet ik er helaas mee ophouden. Als we het morgen met z'n tweeën niet gefikst krijgen, is er officieel paniek.

@ Dré: die klauw die je hebt, is dat toevallig een rechter?
@Yuri: ff inhaken op je paniek verhaal:Kun je met bv een vetspuit oid niks bereiken? als het je lukt om een smeernippel te monteren op een gaatje van de ontluchtingssschroef kun je de zuigers eruit persen met vet wellicht?
En sorry ik heb ook geen setje gangbare over... :cry:
Suc6 ennieweej, grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 02, 2006 21:13

Vandaag de klauw gedemonteerd, en dit is denk ik een lost cause. Nou ja, uit pure wanhoop aan het eind van de dag maar onder de sloop-America gerold, en whaddayaknow...! De klauw die daar af komt lijkt niet te lekken en ook beide stelschroeven doen hun werk. Zou het dan toch nog goedkomen... :?: [-o<

ElCamino

Re: RE: Stelschroef achterremmen 75 ---> PANIEK!

zo apr 02, 2006 23:02

Vandaag de klauw gedemonteerd, en dit is denk ik een lost cause. Nou ja, uit pure wanhoop aan het eind van de dag maar onder de sloop-America gerold, en whaddayaknow...! De klauw die daar af komt lijkt niet te lekken en ook beide stelschroeven doen hun werk. Zou het dan toch nog goedkomen... :?: [-o<
OCC mode on

Well, waddayouknow, I didn't think it was gonna work out so great!

OCC mode off

Terug naar “Algemene Technische vragen”