Rees-Cees

RE: Slick 50???

wo jun 07, 2006 14:15

Jaren TSL in mijn eend gebruikt, prima spul. Minder meetbaar verbruik van brandstof en een lagere motor temperatuur.

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Slick 50???

wo jun 07, 2006 15:01

Jaren TSL in mijn eend gebruikt, prima spul. Minder meetbaar verbruik van brandstof en een lagere motor temperatuur.
Rees: ouwe 2pk-er.... :lol: Inderdaad daar ben ik het ook mee beginnen te testen...in een opgevoerde Eend (voor zover dat mogelijk is) en 10W40 op naar Portugal over bergjes met 12-14% en hoger....Eend ging echt een stuk soepeler en harder lopen...En ja een heuse 130 (wijzer van de special stond bijna benee) met kippie op de bank en flessen wijn erbij :wink:

Laters nog gebruikt in de Juul - 2 liter op 1300 as en veel Utrecht-Maastricht - op wat klepgeleiderspeling na is het blok nog perfect! Aanstonds weer gebruiken...Trouwe TSL-ler ....al jaren.
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

ex0dus
Member
Member

RE: Slick 50???

wo jun 07, 2006 15:10

Waar kan je die TSL ergens in Eindhoven of in de buurt halen, weet iemand dat?

Rees-Cees

wo jun 07, 2006 15:11

Rees: ouwe 2pk-er.... :lol: Inderdaad daar ben ik het ook mee beginnen te testen...in een opgevoerde Eend (voor zover dat mogelijk is) en 10W40 op naar Portugal over bergjes met 12-14% en hoger....Eend ging echt een stuk soepeler en harder lopen...En ja een heuse 130 (wijzer van de special stond bijna benee) met kippie op de bank en flessen wijn erbij :wink:

Laters nog gebruikt in de Juul - 2 liter op 1300 as en veel Utrecht-Maastricht - op wat klepgeleiderspeling na is het blok nog perfect! Aanstonds weer gebruiken...Trouwe TSL-ler ....al jaren.
In combinatie met dubbel gestookte olie van Kendall (smerig groene olio maar wel prima spul) voor lucht gekoelde motoren.

Kurp
Advanced Member
Advanced Member

wo jun 07, 2006 15:16

Waar kan je die TSL ergens in Eindhoven of in de buurt halen, weet iemand dat?
Hier zijn alle adressen: http://www.lare.nl/verkoop.htm

Terug naar “Algemene Technische vragen”