Deze klus is nog steeds niet helemaal afgerond
Ik heb deze keer behoorlijke problemen met ontluchten van mijn achterremmen. Achteraf gezien had ik misschien niet eigenwijs moeten zijn en mijn klauwen voor montage moeten ontluchten. maar de vorige keer ging het wel op deze manier. Ik gebruik Easybleed, met uiteindelijk 1.8 bar (hoger durf ik niet, vind ik laktechnisch niet verantwoord

).
Bij ontluchten verdwijnen de bellen, maar bij een proefrit merk ik dat er nog lucht in zit (pedaal laag, bij pompen komt ie hoger). Na de proefrit weer ontluchten en inderdaad weer bellen. Dit heb ik nu al 3 keer herhaald en het wordt elke keer iets beter (pedaal komt hoger), maar het is nog steeds niet naar mijn zin. Ik heb er inmiddels inclusief koppeling en voorremmen al bijna 2 liter remvloeistof doorgejaagd
Bij het ontluchten krik ik de achterzijde zo hoog mogelijk op.
Ik heb zowel de 4 nippels afzonderlijk als 2 aan 2 ontlucht (zoals het werkplaatsboek voorschrijft).
Ik vermoed zelf dat het remmenvet dat ik gebruikt heb bij de revisie van de klauwen van negatieve invloed is op het ontluchten.
Iemand nog andere suggesties?