Was het maar waar.
Het was een taxi
het is wel vesrtandig eerst de bovenste los te maken!Nou, eeuuuhmm wat ik wil zeggenis: dat kon idd hoger
Dus de fusee hoeft niet eerst aan de bovenkant losgemaakt te worden?
Zo necroposting galore.... maar toch...Ok, de bovenste hoefde niet los maar het ging niet echt van harte. De nieuwe erin krijgen was ook geen pretje. Na lang getik en een paar flinke klapen toch netjes op zijn plaats gekregen.
Wat stuurt dat lekker , een verse fuseekogel
Zit idd niet goed. De krans moet echt tegen het gietblik aanzitten. Ik heb er een speciaal tooltje voor gefabyckt, daarmee ging het uiteindelijk maar zelfs die werd voortijdig moe met deformatie desch metaals ten gevolge. Ik zal het eens opsnorren en ter uwer beschikking stellen.Zo necroposting galore.... maar toch...Ok, de bovenste hoefde niet los maar het ging niet echt van harte. De nieuwe erin krijgen was ook geen pretje. Na lang getik en een paar flinke klapen toch netjes op zijn plaats gekregen.
Wat stuurt dat lekker , een verse fuseekogel
Dacht vandaag even 2 van die jongens preventief te vervangen maar loop toch een beetje vast...
Dit is het beste resultaat dat ik heb weten te boeken... ik heb het idee dat de kogel maar een fractie in de draagarm zit... (zie gleuf met kopervet).
Aandraaien met het M8 boutje is niet echt een optie... aantikken met een stevige doorslag op die dikke rand sorteert weinig effect... en een dopje maat 52 er overheen (past zeer fraai!) en dan met een vuistje van 1 kg rammen doet ook al weinig... Een moordenaar erop en knijpen doet ook al... niks....
Een beetje vaag voor mij uitredeneren leert mij dat de natuurlijke krachten in principe de kogel op zijn plaats zullen houden maar helemaal gelukkig voel ik me er toch niet bij....
Iemand commentaar / suggesties / tips?
Da's inderdaad de elegantere oplossing, maar de draagarm van een 75 afhalen is nou niet meteen een pretje. En daarbij: de volgende keer dat je de kogel moet vervangen vervloek je die strakke passing opnieuw!Ik heb zoiets bij een andere auto ook meerder malen gehad. Draagarm eraf, goeie ring/dop erover en onder de pers.