+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post
+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post
Okay, thx. Ik kan natuurlijk altijd nog die garage bellen...+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post
het diese,l geluid heeft niks te maken met het niet goed uitvoering van distributie. Zal een keus toon, worden gemaakt om het niet te doen. Dat scheelt zeker rond €450. Zal me geen zorgen maken hierover, zeker gezien dat het vrij snel weg is.
Okay thx+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post
het diese,l geluid heeft niks te maken met het niet goed uitvoering van distributie. Zal een keus toon, worden gemaakt om het niet te doen. Dat scheelt zeker rond €450. Zal me geen zorgen maken hierover, zeker gezien dat het vrij snel weg is.
Okay, thx. Kan natuurlijk altijd die garage nog bellen...+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post
Okay, thx.+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post