di dec 01, 2015 08:57
IK had uitlijngereedschap nodig voor mijn koppeling en iemand adviseerde me om de prise as er maar af te zagen.
zagen of niet, het is wel verdomd makkelijk als je een losse prise as hebt liggen om de koppeling te centreren
maar ik zou niet al het werk van het overbouwen van kabel naar stang systeem willen doen, als je dan nog een gebruikte bak hebt (dan bij voorkeur reviseren)
bedenk me ook dat een 145/146 bak geen staartstuk heeft en de ophangng aan de zijkant heeft zitten, geen idee of dat nog wat uit maakt...
wel beter is het carter van de versnellingsbak van een 145/146 1.7 16V, deze heeft koelribben. Echter bij een CSC spaghetti moet je deze dan wel aanpassen, anders zitten een aantal koelribben in de weg.
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S