Wie heeft voor mij de gegevens can de sproeierbezetting voor mijn giulietta.
Ik heb het idee dat er verkeerde sproeiers in zitten.
Het gaat om 40mm dellorto's
Alvast bedankt
Waarom?Ik heb het idee dat er verkeerde sproeiers in zitten.
stinkt naar benzine.Waarom?Ik heb het idee dat er verkeerde sproeiers in zitten.
Dit kan ook betekenen dat je vlotterkamers overstromen.stinkt naar benzine.Waarom?Ik heb het idee dat er verkeerde sproeiers in zitten.
Er is niet achter te rijden. Dan ga je dood.
Rookt best wel erg als je op het gas gaat
en bij apk hoefde er niet eens gemeten te worden wat het co was.
Zo stink ie naar benzine.
heb er al meer dan 100 km mee gereden. Dat moet genoeg zijnJorrit, je hebt een auto met carburateurs die een poos stil heeft gestaan; ga eerst maar een veel en lange afstanden rijden. Dat werkt goed. Ik heb zelf al vele ''slapers'' wakker gemaakt en ze gaan steeds mooier lopen
Dat er geen brandstoffilter in zit maakt niet zoveel uit.Aha. Prachtig bedankt.
Dan klopt de bezetting wel.
Loopt niet lekker ststionair en stinkt naar benzine.
Er zat ook geen brandstof filter tussen
zit daar eeen drukregelaar in??
Toen ik de carbs uit elkaar pakte zat er wel het een en ander vast.
Er zit geen regelaar op mijn benzinefilter. De vlotters zijn de regelaar.heb er al meer dan 100 km mee gereden. Dat moet genoeg zijnJorrit, je hebt een auto met carburateurs die een poos stil heeft gestaan; ga eerst maar een veel en lange afstanden rijden. Dat werkt goed. Ik heb zelf al vele ''slapers'' wakker gemaakt en ze gaan steeds mooier lopen
kan het aan het brandstoffilter liggen wat er tussenuit mist?
Daar zit een regelaar op toch?
Als dat zo is dan kan ik het repareren
zodra ik de carbs weer in elkar heb zal ik even kijkenDat er geen brandstoffilter in zit maakt niet zoveel uit.Aha. Prachtig bedankt.
Dan klopt de bezetting wel.
Loopt niet lekker ststionair en stinkt naar benzine.
Er zat ook geen brandstof filter tussen
zit daar eeen drukregelaar in??
Toen ik de carbs uit elkaar pakte zat er wel het een en ander vast.
Haal het luchtfilter er eens af en laat hem stationair lopen. Als er vloeibare benzine in de buizen van de carburateurs is waar te nemen stromen je vlotterkamers over. Dit is het ergst bij stationair draaien. Zoniet is het wat anders.
Nou ja, moeten, van mij moet je nix maar bij mij kwam ze met de stroboscoop niet op M.Dus ik moet de vacuum vervroeging eersr ook maar eens afdoppen dus.
Als ik het goed begrijp?