Komt toch door te korte stukjes rijden schijnbaar. Bij regenereren via obd (bij de dealer wordt) het hele spel na de cyclus automatisch op een vullingsgraad van 70% gezet (vraag me niet waarom) dus ben je binnen de kortste keren weer aan de beurt...
Zie ook de website van squadra tuning voor detail info. Er zijn trouwens bedrijven die een complete DPF delete doen, helaas wenst Squadra daar niet aan mee te doen volgens de site. AHM motorsport in Londen bv doet t wel, een vervangpijp ipv voorkat en roetfilter, alle sensoren enzo er af én (omdat de auto bij apk via obd uitgelezen dient te worden) wordt alle software er compleet uitgehaald maw de regeneratieBS
bestaat dan niet meer op je auto. Enige minpunt zou kunnen zijn dat je bij de apk wat kritisch zit met de roetmeting (mag ik meen K-waarde 1,5% hebben)
Ik overweeg om dit op termijn ook te laten doen op de 2.4, heb al regelmatig de melding gehad dat filter verstopt zat...
Grtz,fRank