wie weet hoe ik de bovenste draagarm los krijg van de auto.ik zie wel een stukje draad en een moer maar de kop van die bout kan ik niet vinden.
groetjes patrick
Van de bovenste koker/kreukelzone net onder de motorkap, naar de onderste loopt over het midden van het binnenscherm een "tunnel". Aan de voorzijde zie je idd de moer, de boutkop zit aan de binnenzijde van deze "tunnel". Te bereiken met een dopsleutel en een verlengstuk, via een gat aan schutboardzijde van deze tunnel. Daarna kan de ratel er zelf op, anders heb je geen ruimte om te manouvreren. Wel moet aan de rechterkant van de auto de luchtfilterbak eraf, links weet ik niet wat er bij een 75 allemaal zit, bij de Giulietta zit daar de koelvloeistoftank. Ff pielen, maar goed te doen.wie weet hoe ik de bovenste draagarm los krijg van de auto.ik zie wel een stukje draad en een moer maar de kop van die bout kan ik niet vinden.
groetjes patrick
Misschien trap ik een open deur in en vertel ik dus niks nieuws en bedoel het zeker niet negatief, maar de Alfetta, Giulietta en 75 zitten op dit niveau identiek in elkaar, koop als je ff kunt het Haynes-manual vertaalt voor Kluwer als Autohandboek onder redactie van P. Olving. Dit soort dingen staan er zeker in, alsmede trucs om bussen en rubbers te vervangen. Echt handig als je bezig bent en niet steeds naar je elektronische rekenvriend wil rennen en moet wachten.bedankt jongens , ga ff kijken