volgens mij was het zo dat de "oude" ts blokken twee dezelfde grote bougies per cilinder hadden en de nieuwere een grote en een kleinere...
Wellicht dat daar het verschil zit? Ik heb er in ieder geval alle acht van het zelfde merk in.
Contacten schoonmaken was bij mij de truuk.. Ik had ze ook allemaal al vervangen en daarna maar die contactjes schoon gepulkt en het was weer gefikst!De relais bij de accubak heb ik allemaal eens vervangen door nieuwe, zelfde verschijnsel.
Zekering heb ik nagelopen, geen defecte gevonden.
Gisteravond hebben we wat opties besproken met een forumlid. Vandaar dat we hoe dan ook de kop er af zouden trekken en te bekijken wat we aantreffen.van 1 van die champions is een stukje porselein afgebroken, althans zo lijkt t op de foto. Het zou kunnen dat die schade heeft aangericht tussen zuiger en klep.
Check anders eens je klepspeling.
Dit gaat allemaal duidelijk worden bij de uitbouwLekkende uitlaat voor de lambda kan hele verkeerde inspuiting en ontsteking opleveren:
hete bougies en veel koolaanslag.