De titel zegt het al. Past de complete wielophanging van een 33 op een sprint Type1.??
Grtn nicky
Type 3 niet, de reactiearmen van de achteras zijn anders en daardoor ook de achteras zelf. Is wel pas te maken maar zou ik zelf niet aan beginnen. Type 1 of 2 33 past wel.De titel zegt het al. Past de complete wielophanging van een 33 op een sprint Type1.??
Grtn nicky
Met behoud van de originele Sprint achteras bedoel je? Kan met een hydraulische handrem het makkelijkste denk ik.ok dankjewel, Iemand wel een oplossing om handrem op de achteras te krijgen?
Je kunt een hydraulische handrem plaatsen of de achteras van een type 1 of 2 33 zoeken.Klauwen kabels alles zit vast voor, dus dacht dan voor ophanging van 33 gebruiken. Maar dan zit je met het probleem qn de handrem.
Ja die transaxle handremklauwen zijn precies hetzelfde qua opbouw als de Sud voorklauwen alleen zit de handremhevel 90 graden verdraait dus ik neem aan ook de zelfde ellende met vastzittende handrem hevels en lekkages.Veel van die transaxle mannen willen juist van die handremklauwen af omdat die afgesteld moeten worden en vaak vast gaan zitten.![]()
Dan zou ik eerder voor de hydraulische set-up gaan.