Joost mag weten waarom maar achteremmen ontluchten van een transaxles is echt een crime vergleken met een 105 serie.
Ik heet dan wel geen joost, maar het komt, omdat de ontluchtingsnippels NIET uit het hoogste deel van de remzuigerboring steken bij horizontaal staande auto. Dan blijft er ALTIJD een luichtbel bovenin de klauw zitten.

(Bij een 105 en bij 9 van de 10 andere auto's zitten de ontluchtingsnippels wel op het hoogste punt. (van de remcilinder)
Nee jij heet Sander.
Maar het gekke is met 105 serie tangen aan de achterkant van een transaxle zitten je ontluchtingen zeker niet meer op het hoogste punt, of je moet auto rechtop op z'n neus zetten zo ongeveer.
Toch krijg je de boel wel ontlucht met wat moeite.
Bij originele tangen krijgen je ontuchtingen wel makkelijk op het hoogste punt en dan nog is ontluchten een crime vergeleken met 105 serie.
Dus hoogste punt verhaal is heel logisch en is het beste, maar gaat niet 100% op.
En daar zou ik toch nog wel eens van Joost een waterdichte verklaring voor willen horen.
Gr DJ