Die sleufspacers van 6 mm heb ik op mijn non Alfa project ook

Mij lijkt het niet zo erg als die spacer een mm uit het lood zit (5 mm lijkt me niet kunnen) want de geringe massa van de spacer zit dicht bij het centrum.
Maar ik heb echt wel centreerringen laten draaien, ook al is de spacer maar 6 mm. De remschijf(adapter) is ook nog eens 12 mm en het centrerende effect van de wielbouten is echt niet zó goed, als je het wiel erop hangt en de bouten aandraait, terwijl het zware wiel niet ondersteund wordt zit het zonder naafcentrering gegarandeerd uit het midden, namelijk hangt het te laag en alle 5 (in dit geval) de bouten lopen een beetje schuin.
Off topic, misschien heb ik wat veel gaten geboord in die remschijf...
On topic, 5 mm kan best op de achteras van een 75 want daar zit geen remschijf tussen dus de schroefdraad begint al gelijk na de velg. Hang de velg erop en laat de krik zover zakken dat de band de grond een beetje raakt, maar niet dat het volle gewicht erop hangt en draai dan de bouten aan tot de band over de grond slipt, nog een beetje meer zakken en helemaal vastzetten, dit klinkt ingewikkelder dan het is.