vr aug 28, 2009 12:38
Hoi
Bedankt voor de reacties. Hier een update.
Ben op zoek gegaan naar een Alfa garage hier in de buurt en dat valt niet mee. Uit eindelijk in Zwolle terecht gekomen. Auto uit laten lezen en waarschijnlijk de LMM kapot. Het klopt dat de auto futloos is onder de 1800 toeren. Hij heeft een uit aan effect. Volgens de garage gaat de computer in het nood loop programma door de storing van de LMM en schakel dan de bak in nood loop schakel programma, vast in 4. Heb inmiddels de LMM vervangen voor een imitatie LMM (Euro 99 ex inplaats van 230 Euro). Dit heeft nog niet het gewenste effect op de motor, nog futloos en de bak springt nog af en toe in de 4 de versnelling. Dit gebeurt slechts af en toe misschien een keer of 3 in een week.
Engine,
Ja het lampje brand dan ook. Bij het uit lezen geen storingen van de bak volgens de garage. In het bookje staad dat het lampje gaat branden bij een te hoge olie temp in de bak, zou de sensor kapot kunnen zijn? Want soms ben ik nog maar net op weg en gaat het lampje branden en staat de bak vast in 4.
Andretti
Hij is bij Tunex getuned en heeft altijd meer dan een jaar naar tevredenheid gelopen. Volgens Tunex is de bak niet getuned maar programmeert de bak zich naar mijn rijstijl.
Iedereen
Als nog iemand een goed adres weet om heen te gaan met mijn Alfa in de buurt van Coevorden, Hoogeveen of Emmen dan hoor ik dat graag, helaas is mijn oude dealer op de fles.
BVD