De amerikaanse spiders hebben idd een onderbreker voor de benzinepomp, deze zit op het schutboard middenop dus rechts van het ruitensproeier reservoir.Giovanni (waar je naar verwijst) zit in Venray... Da's niet zo zuiderlijk zuidin het zuidelijke zuiden zijn genoeg specialisten!![]()
Startonderbreker na een ongeluk zit idd onder de bestuurdersstoel (bij een 155, kan me bijna niet voorstellen dat zoiets bij een 105-Spider bestaat).
Het is een wit buisje, daarin zit een kogeltje in een aantal contacten, bij een botsing schiet het geheel los en stopt de benzinepomp ermee.
De Spica Spiders hebben 2 benzinepompen, 1 in de tank en 1 onder de auto aan de rechter (bijrijders) zijde ter hoogte van de achterbank.
Pas wel op dat er niet iemand aan het spica systeem gaat rommelen die er totaal geen verstand van heeft, als het loopt is het een mooi systeem maar wanneer het mis
gaat zijn er nog maar weinig mensen die weten hoe het netjes afgesteld moet staan.
Carbs er op is natuurlijk een mooie oplossing maar ook niet even snel gedaan:
- setje carbs kopen
- nieuw inlaatspruitstuk
- nieuwe uitlaat (katalysator vervalt enz) => europese uitlaat is anders.
- Carb benzinefilter/drukregelaar
- Bij voorkeur een electrische pomp voor carbs erop en de retourleiding verwijderen
- Andere luchtfilterbak
- Een hoop bedrading weghalen ivm allerlei voorzieningen voor Spica.
Maar je krijgt er wel het echte Alfa geluid voor terug
