Als je geen haast hebt met proberen zou je ook de druk van de benzineleiding af kunnen halen( brandstofpompdraden losmaken terwijl de auto loopt/ relais van de pomp eruit halen/ slang eraf trekken met grote plas benzine als gevolg...)... Als er geen druk meer op staat zal er niet veel lekken. En dan na een paar dagen voor het starten even een directe + op de pomp om druk op te bouwen en proberen maar.

Er is geen haast bij zolang ik de 90 maar om de 4 dagen even start.
Ik heb nog wel een vraag, want ik begrijp het bovenstaande niet.
Waarom moet ik met een lege benzine leiding gaan starten? EDIT: .. o wacht het kwartje valt..

als ik een lege leiding heb en een week wacht, dan lekken de injectoren ook niet

Als ie dan start, dan ligt het dus waarschijnlijk aan de injectoren
(het leegrijden heb ik trouwens gisteren op de terugweg van de NJR uitgeprobeerd, toen m'n lampje van 'noodvoorraad' niet aanging, waardoor ik dus stilstond na 440 km (minder dan 1 op 10, terwijl 1 op 11 normaal is

), ik had hier even geen rekening meegehouden, gelukkig de Brienenoord net voorbij en de afslag gehaald, op 100 meter van de pomp ging ik niet meer vooruit ..., met 5 liter erbij kon ik ruim de pomp halen

) maar geen week gewacht met starten !