Trekstangen ? bedoel je de stabilisatorarmpjes want deze worden ook meteen vervangenIk pak altijd een breekijzer om die stabi te temmen, werkt ook erg goed. Wat handig is, met vastzetten de langste bout eerst, dan de op 1 na langste en daarna pas de korte bouten van de draagarm. Houdt rekening met harde rubbers en roest op de trekstangetjes. Ik kan je aanraden om die trekstangen met rubbers gelijk ook te vervangen, dan weet je zeker dat je daar geen problemen mee krijgt. Als je klaar bent, is een uitlijnbeurtje aan te raden.
Ja die.Trekstangen ? bedoel je de stabilisatorarmpjes want deze worden ook meteen vervangenIk pak altijd een breekijzer om die stabi te temmen, werkt ook erg goed. Wat handig is, met vastzetten de langste bout eerst, dan de op 1 na langste en daarna pas de korte bouten van de draagarm. Houdt rekening met harde rubbers en roest op de trekstangetjes. Ik kan je aanraden om die trekstangen met rubbers gelijk ook te vervangen, dan weet je zeker dat je daar geen problemen mee krijgt. Als je klaar bent, is een uitlijnbeurtje aan te raden.
Vandaag vervangen maar toch de schokdemper maar losgemaakt, gaat toch een stuk beter en sneller. Op deze manier haal je de spanning weg en kun je alles 'gewoon' vervangenis niks moeilijks aan
onderste fuseekogels los, stabi aan beide kanten los
4 bouten per draagarm los en draagarm ertussenuitpakken
verse ertussen en 4 bouten weer vast
dan andere kant
dan stabi weer vast en de onderste fuseekogels, klaar