Racers hebben een bekrachtigd stuurhuis over het algemeen, anders doppen ze af. Racers moeten niet dagelijks parkeren of stadsverkeer rijden. Een 75 heeft een stuurgeometrie die ontworpen is op onbekrachtigd, een 155 heeft dat niet. Een 155 Q4 heeft serieus 200 kilo meer boven de voorwielen hangen vergeleken bij een "gewone" 16V, de hoeveelheid kracht die je daardoor extra nodig hebt is niet misselijk.een 75 met kapotte stuurbekrachtiging is ook zwaar sturen daarna alle
olie eruit en stuurt iets zwaarder dan met bekrachtiging
maar blijkbaar weet niemand of er iets anders (onbekrachtigt stuurhuis)
te koop is ,hoe doen racers dat?
mvg mark
Echt iedereen hier raad je af om die bekrachtiging er af te halen, misschien hebben ze wel een punt. Ik heb begrepen dat je een aantal technische problemen met je auto hebt, als ik jou was die eerst oplossen voordat ik me over anderhalve PK en een flesje olie per jaar druk ging maken.