Een brandend lampje is absoluut geen uitgeschakeld systeem.
Het airbagsysteem zal altijd proberen de airbags aan te sturen in geval ve ongeval.
De importeur en dealerorganisatie proberen trouwens te vergeefs onder hun productaansprakelijkheid uit te komen.
Lullige is dat ze eerst aansprakelijk gesteld moeten worden en dat kost huristen geld... iets wat de gemiddelde consument niet graag betaald...
bj 99 is idd wel oud,, dat is zo goed als 10 jaar..ik ben bang dat de productaansprakelijkheid dan al op is .. dus wordt het doorsolderen, door wie maakt niet uit want niemand is meer aansprakelijk..
Ja, ik was al van plan om de stekkers te laten solderen maar ik laat het beter door iemand doen die hier meer verstand van heeft ,dit ook omdat m'n 156 helemaal tip top is en ik daar niets aan wil veranderen met mijn eigen geklooi. Dat de productaansprakelijkheid al is vervallen is erg jammer. Dan zal ik de aansprakelijk zelf moeten dragen, maar... ik laat hem maken zodat hij in goede conditie blijft (ondanks z'n bouwjaar ) en dat natuurlijk op een verantwoordelijke manier ,bij de dealer. Want ik mag hopen dat ondanks dat ze de boel afschuiven , dit probleem technisch wel goed oplossen.
Hartstikke bedankt voor de goede adviezen.
Groetjes Kyle.